تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی المپیاکوس در حضور ۲۴ دقیقه‌ای انصاری‌فرد

به گزارش افکارنیوز،

تیم المپیاکوس امشب (چهارشنبه) میهمان تیم میانه‌جدولی کورفو بود و با گل‌های دقایق 20 و 77 فورتونیس و مارکو به پیروزی 2 بر صفر دست یافت. کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی از دقیقه 66 این بازی به جای کاردوزو، مهاجم 34 ساله پاراگوئه‌ای در ترکیب تیم المپیاکوس قرار گرفت.

تیم المپیاکوس با 60  امتیاز صدرنشین سوپر لیگ یونان است و با کسب یک پیروزی دیگر می‌تواند قهرمانی زودهنگام خود را جشن بگیرد. در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وهفتم این رقابت‌ها فردا (پنجشنبه) پانیونیوس با در اختیار داشتن مسعود شجاعی میهمان پاناتینایکوس است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی المپیاکوس در حضور ۲۴ دقیقه‌ای انصاری‌فرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..