تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واشنگتن: سازمان ملل درباره سوریه اقدام نکند

کد خبر: ۵۰۸۲۲۴

۱۳۲۵  بازدید

نماینده واشنگتن در سازمان ملل متحد در جلسه شورای امنیت این سازمان گفت: در صورتی که سازمان ملل در رابطه با سوریه وارد عمل نشود، ممکن است آمریکا خود به تنهایی در این زمینه اقدام کند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده واشنگتن در سازمان ملل متحد در جلسه شورای امنیت این سازمان گفت: در صورتی که سازمان ملل در رابطه با سوریه وارد عمل نشود، ممکن است آمریکا خود به تنهایی در این زمینه اقدام کند.

به نقل از شبکه خبرگزاری سی.ان.ان، نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد دولت‌های روسیه و سوریه را در رابطه با حملات شیمیایی علیه غیرنظامیان مورد اتهام قرار داد و گفت، آمریکا این آمادگی را دارد که برای حل بحران و خاتمه دادن به جنگ داخلی در سوریه از اقدام نظامی استفاده کند.

وی خاطر نشان کرد: زمانی که سازمان ملل از اجماع بر سر انجام وظیفه خود جهت به عمل آوردن اقدام منسجم باز می‌ماند، شرایطی پیش می‌آید که ما مجبور شویم خود دست به اقدام بزنیم و در رابطه با سوریه نیز اگر سازمان ملل اقدامی نکند، ممکن است ما خود اقدام کنیم.

اظهارات هیلی در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای رسیدگی به حمله شیمیایی خان شیخون ادلب مطرح شد.

هیلی با نشان دادن تصاویری از قربانیان حملات شیمیایی گفت: چه تعداد کودک دیگر باید بمیرند تا روسیه به مسأله موجود توجه کند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واشنگتن: سازمان ملل درباره سوریه اقدام نکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..