تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار نخست وزیر انگلیس با پادشاه سعودی

کد خبر: ۵۰۸۱۷۶

۷۴۱  بازدید

نخست وزیر انگلیس در سفر به ریاض با پادشاه سعودی دیدار و درباره روابط دوجانبه به ویژه در زمینه اقتصادی رایزنی کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از الشرق الاوسط، نخست وزیر انگلیس که در ریاض پایتخت عربستان به سر می برد، با پادشاه عربستان دیدار کرد.

«ترزا می» نخست وزیر انگلیس در دیدار با «ملک سلمان» پادشاه سعودی درباره جذب سرمایه گذاری سعودی ها در انگلیس برای دوران پس از خروج لندن از اتحادیه اروپا بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

وی قبل از این نیز با «محمد بن سلمان» جانشین ولیعهد سعودی و «محمد بن نایف» ولیعهد سعودی دیدار و درباره راه های تقویت روابط دوجانبه و همکاری در تمام زمینه ها رایزنی کرده بود.

پیشتر ترزا می نخست وزیر انگلیس در دفاع از تحکیم روابط با ریاض گفته بود: رابطه با عربستان برای تضمین امنیت و رفاه انگلستان حائز اهمیت است.

این در حالی است که «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر انگلستان، با انتقاد از واگذاری تسلیحات انگلیسی به دولت ریاض از نقش آنها در ایجاد یک فاجعه انسانی ابراز تاسف کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار نخست وزیر انگلیس با پادشاه سعودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..