تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به «کارتخوان سیار» اعتماد نکنید!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رییس پلیس فتا استان کرمانشاه به شهروندان توصیه کرد: تا حد امکان از کارتخوان‌های بی‌سیم که توسط افراد دوره‌گرد و دست‌فروش‌ها در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، استفاده نکنند.
 
سرهنگ علی کریمی با هشدار در خصوص استفاده از دستگاه‌های کارتخوان سیار دست فروشان و افراد دوره‌گرد گفت: به دلیل ثابت نبودن محل کار این افراد، احتمال دارد برخی از این افراد از کارت عابر بانک مشتریان سوء استفاده و با دستگاه "اسکیمر" از روی کارت عابر کپی تهیه کنند.
 
وی ادامه داد: همچنین افراد باید سعی کنند تا حد ممکن برای انجام امور مالی خود از کافی نت‌های بدون مجوز استفاده نکنند و در غیر اینصورت حتما پس از استفاده و خروج از محل، به نزدیک‌ترین بانک و یا دستگاه عابر بانک مراجعه کرده و رمز خود را تغییر دهند. همچنین جهت اتصال به اینترنت به وای فای های رایگان و ناآشنا وصل نشده و در صورت اتصال به هیچ وجه به سایت هایی که اطلاعات مهم خود را در آن وارد می‌کنند، وارد نشوند.
 
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از همه افراد خواست در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش تماس با ما و یا شماره تلفن هفت رقمی 2188190 083 با پلیس فتا در میان بگذارند.
 
 
منبع:ایسنا
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به «کارتخوان سیار» اعتماد نکنید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..