تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شعار علیه منصوریان و مجیدی و تشویق منشا

کد خبر: ۵۰۸۱۴۸

۹۷۱  بازدید

خبرگزاری تسنیم: هواداران پرسپولیس ضمن شعار علیه علیرضا منصوریان، مهاجم نیجریه‌ای پیکان را مورد تشویق قرار دادند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان در حالی از ساعت 18:50 در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود، حدود 15 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* مسئولان ورزشگاه آزادی ساعت 16 در را به روی هواداران پرسپولیس باز کردند.

* برانکو ایوانکوویچ به محض اینکه اتوبوس تیمش به ورزشگاه آزادی رسید از جمع بازیکنان جدا شده و به کنار زمین آمد تا به هواداران خوشامد بگوید، او به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.

* هواداران پرسپولیس شعارهایی علیه علیرضا منصوریان، فرهاد مجیدی و استقلال سر دادند. همچنین علی کریمی که امروز در اردوی سرخپوشان حاضر شده بودند مورد تشویق قرار دادند.

* به محض اینکه بازیکنان پیکان برای گرم کردن بدن خود وارد زمین شدند هواداران پرسپولیس آنها را هو کردند و علیه امیرحسین صادقی نیز شعار سر دادند.

* رحمان احمدی بازیکن پیشین پرسپولیس مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفت.

* بازیکنان پرسپولیس ساعت 17:45 برای آماده شدن برای بازی وارد زمین شدند.

* هواداران پرسپولیس تک‌تک بازیکنان را یکی یکی صدا زده و به تشویق آنها پرداختند.

* گادوین منشا پس از چند حرکت با توپ و هنرنمایی مورد تشویق پرسپولیسی‌ها قرار گرفت، جالب اینکه او به سمت هواداران این تیم به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* برانکو ایوانکوویچ از آنالیزور تیمش خواست ترکیب پیکان را شناسایی کرده و برای او شرح دهد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شعار علیه منصوریان و مجیدی و تشویق منشا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..