تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری عامل فروش دوربین لخت کن

دستگیری عامل فروش دوربین لخت کن

 

ماموران پلیس فتا در بررسی پلیسی خود عامل فروش دوربین لخت کننده را شناسایی و بازداشت نمودند ! به گزارش ایران ناز جوان 25 ساله که در مشهد اقدام به فروش دوربين آدم لخت کن ! مي کرد دستگير شد .

 

به گزارش  ایران ناز، سرهنگ جواد جهانشيري رئيس پليس فتا خراسان رضوي در تشريح اين خبر اظهار‌کرد: در پي رصد و پايش فضاي سايبري کارشناسان پليس فتا متوجه فروش رايگان نرم‌افزار اندرويدي با عنوان دوربين لخت کن شده که پس از بررسي محتوي مجرمانه درسايت مذکور، کارشناسان درصدد شناسايي عامل ايجاد و راه‌اندازي اين سايت شدند.

 

اين مقام انتظامي تصريح‌کرد: کارشناسان پليس فتا پس از بررسي‌هاي صورت گرفته و اقدامات فني لازم توانستند هويت متهم را شناسايي و پس از انجام تحقيقات لازم مربوطه مکان وي را نيز شناسايي و با هماهنگي قضائي وي را دستگير و به همراه تجهيزات رايانه‌اي مکشوفه به مکان پليس فتا منتقل کنند.

 

وي در همين رابطه افزود: کارشناسان فني پليس فتا پس از بررسي تجهيزات مکشوفه ازمتهم هيچ‌گونه نرم افزار اندرويدي يا هرگونه نرم افزار مشابه ديگري که قادر به اثبات چنين ادعاي باشد را يافت نکردند.

 

رئيس پليس فتا استان خراسان رضوي ادامه داد: متهم 25 ساله پس از دستگيري و مواجهه با ادله فني غير قابل انکار جرم خود را پذيرفت و در پاسخ به سوال کارشناسان مبني بر علت درج چنين ادعايي در سايت مذکور چه چيزي بوده، گفت، براي اين که آمار بازديد از سايتي که طراحي کردم بالا برود اقدام به انتشار پستي با عنوان فروش رايگان نرم افزار اندرويدي دوربين لخت کن نمودم و داخل آن آدرس سايتم را قرار داده بودم و به واسطه اين جمله تعداد بازديدهايم را بالا بردم

 

اما هرگز گمان نمي‌کردم با تخصصي که در طراحي سايت داشتم توسط پليس فتا شناسايي و دستگير شوم.

 

جهانشيري گفت: ‌متهم با اعتراف به جرم خود و تکميل پرونده از سوي کارشناسان، جهت کسب تکليف نهايي به دادسرا اعزام شد

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری عامل فروش دوربین لخت کن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..