تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگر گلکسی اس ۸ بهترین نمایشگر آزمایش شده در Displaymate، روشنایی تا ۱۰۲۰ نیت

نمایشگر یکی از مهم ترین بخش های یک تلفن همراه هوشمند است. وب سایت Displaymate متعلق به یک آزمایشگاه بررسی صفحه نمایش است که اقدام به بررسی نمایشگرهای مختلف می کند. در سالهای اخیر این وب سایت نتایج بررسی نمایشگرهای تلفن های همراه هوشمند را نیز منتشر می کند. سامسونگ عموما برترین دستگاه های این بررسی ها را تولید نموده است. حال با ارایه گلکسی اس ۸ و نمایشگر بدون حاشیه دو لبه خمیده آن همه منتظر بررسی این دستگاه بودند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نتیجه این بررسی دیسپلی میت را برای نمایشگر گلکسی اس ۸ ببینیم.

نمایشگرهای امولد سامسونگ عموما نمایشگرهای دلفریبی هستند اما عموما ضعف ها یا به عبارتی دیگر، عادت های خاص خود را دارند. میزان روشنایی کم، تراز سفیدی نامتعادل و رنگ های اشباع از این جمله هستند. سامسونگ در طول سالیان مختلف سعی کرده است این موارد را رفع کند.

گلکسی اس ۸ یکی از بهترین نمایشگرهای تولید شده توسط سامسونگ است. حداکثر روشنایی تا ۱۰۲۰ نیت به صورت خودکار یکی از مورادی است که برای نمایشگر امولد واقعا تعجب برانگیز است. تنظیم دقیق رنگ ها در حالت مختلف نیز یکی از پیشرفت های قابل توجه است. تراز رنگ سفید نیز تا حدود قابل توجهی بهبود پیدا کرده است. البته اگر باز هم راضی نمی شوید، می توانید تراز رنگ سفیدی را به صورت دستی تنظیم کنید!

نمایشگر گلکسی اس 8

از نظر مقدار مصرف انرژی باید گفت کمی بیشتر از گلکسی اس ۸ است. این مورد را می توان با توجه به اندازه بزرگ نمایشگر توجیح کرد. در برخی موارد مصرف نمایشگر با نمایشگر گلکسی اس ۷ برابر یا حتی کمتر نیز بوده است. این موضوع می تواند به باتری ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی آمپری گلگسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس کمک شایانی بکند. خیلی از کاربران نگران اندازه بزرگ نمایشگر این دو دستگاه بودند. همچنین در زمینه رزلوشن نمایشگر به این نمایشگر عنوان ۳K را اطلاق می کنند. نمایشگر گلکسی اس ۸ اولین موبایل با استاندارد HDR Premium است و از این نظر خود پیشرو در بازار موبایل های هوشمند است.

گزارش کامل دیسپلی میت برای نمایشگر گلکسی اس ۸ را می توانید در لینک زیر بخوانید. نظر شما درباره نمایشگر گلکسی اس ۸ چیست؟

بررسی کامل نمایشگر گلکسی اس ۸ در سایت دیسپلی میت (Displaymate)

لینک کوتاه:

gsmarena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگر گلکسی اس ۸ بهترین نمایشگر آزمایش شده در Displaymate، روشنایی تا ۱۰۲۰ نیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..