تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تداوم پیشروی ارتش سوریه در «حماه»؛ شهرک «ترابیع» هم آزاد شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت امروز در شمال استان حماه به پیشرویهای خود ادامه میدهند.

خبرگزاری «سانا» گزارش داد که نیروهای سوری موفق شدند شهرک «ترابیع» در نزدیکی شهرک«حلفایا» را آزاد کنند.

منابع خبری اعلام کردند که ارتش سوریه از صبح امروز موفق شده است وارد شهرک «حلفایا» -بزرگترین مرکز گروههای تروریستی در ریف حماه- شود.

نیروهای سوری همچنین امروز موفق شدند کنترل منطقه «بطیش» را به دست گیرند و به همین دلیل توانسته اند وارد حلفایا شوند.

وبگاه خبری «عنب» وابسته به معارضان به نقل از یک منبع نظامی وابسته به گروه تروریستی ارتش آزاد گزارش داد که نیروهای سوری از بامداد امروز در محور بطیش که خط دفاعی نخست حلفایا است پیشروی داشته اند.

به محض اینکه جنگ افزارهای ارتش سوریه وارد ورودی این شهرک شده و نیروهای مقاومت کنترل ایست بازرسیها آن را به دست گرفتند، تروریستها خروج از این منطقه را آغاز کردند.

نیروهای سوری از آغاز ماه جاری میلادی و پس از آزادسازی شهرک «المجدل» از محورهای جنوبی و غربی پیشروی خود به سوری حلفایا را آزاد کردند.

مواضع تروریستها نیز از شهر «محرده» (2 کیلومتری حلفایا) و منطقه «الدیر» در اطراف این شهر و پایگاه نظامی سوری در کوهستان «زین العابدین» و «رحبه خطاب» بمباران میشود.

تروریستها از آگوست سال گذشته شهر حلفایا را اشغال کردند و گروههای تروریستی «جیش العزه» و «الفرقه الوسطی» سعی دارند این شهر را در اشغال خود داشته باشند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/6AIQEX اخبار مرتبط ورود ارتش سوریه به «حلفایا» بزرگترین مرکز گروه‌های تروریستی در ریف حماه96/01/16 - 13:42تداوم پیشروی ارتش سوریه در شمال حماه؛ روستای الاسکندریه هم آزاد شد96/01/14 - 16:57شهرک«معردس»در حومه حماه سوریه آزاد شد96/01/14 - 13:15ارتش سوریه چندین شهر و روستا را در «ریف حماه شمالی» بازپس گرفت96/01/11 - 12:33



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تداوم پیشروی ارتش سوریه در «حماه»؛ شهرک «ترابیع» هم آزاد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..