تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهار حریق گسترده کارگاه رنگرزی چوب

به گزارش افکارنیوز،

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران  درباره این حادثه اظهار داشت: در ساعت 14:20 حادثه آتش سوزی یک سوله 1500 متری رنگرزی چوب واقع در اتوبان قم بعد از عوارضی ایستگاه جعفرآباد به سامانه 125 آتش نشانی اعلام و نیروهای 4 ایستگاه به عنوان نیروی کمکی با خودروی تنفسی و تانکر آب، به محل اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در کمتر از 4 دقیقه خود را به محل حادثه رساندند، افزود: با استقرار نیروها مشاهده می شود که آتش سوزی در یک سوله قدیمی مسقف 1500 متری مملو از مصنوعات چوبی و لوازم رنگرزی اتفاق افتاده، به طوری که بر اثر شدت حرارت سقف ها در آستانه تخریب و حریق در حال سرایت به سوله مجاور است.

ملکی بیان کرد: نیروها به سرعت عملیات اطفا را به طور همزمان از دو مسیر آغاز کرده و موفق به خاموش کردن آتش و جلوگیری از سرایت آن به اطراف شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت، گفت: در حال حاضر نیروها مشغول لکه گیری و ایمن سازی هستند تا بعد از اتمام کار، محل برای بررسی علت حادثه به کارشناسان تحویل داده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهار حریق گسترده کارگاه رنگرزی چوب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..