تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام دو دستگاه زنده‌یاب و ۵۰ امدادگر به خراسان رضوی

به گزارش افکارنیوز،

علی یحیایی با اشاره به حادثه اخیر زلزله در خراسان رضوی اظهار داشت: نفرات اعزامی از استان سمنان متشکل از افراد متخصص در گروه امداد و نجات، آواربرداری و واکنش سریع به خراسان رضوی اعزام می‌شوند و با توجه به میزان تجهیزات امدادرسانی در هلال‌احمر استان سمنان به زلزله‌زدگان خراسان رضوی کمک می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کمک به هم‌وطنان در سراسر کشور وظیفه هر امدادگر است، افزود: تعدادی سگ‌های جست‌وجوگر برای پیدا کردن بازماندگان و زخمی‌های زیر آوار از سمنان به خراسان رضوی اعزام می‌شود.

 معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان با اعلام اینکه زلزله نقاط مرکزی و شرقی استان خراسان رضوی را لرزاند خاطرنشان کرد: این زلزله پیش از ظهر امروز بین ساعت 10 الی 11 با قدرت 6 ریشتر نقاطی از چند شهرستان خراسان رضوی را لرزاند.

یحیایی با ابراز اینکه تاکنون اطلاعات دقیقی از خسارت‌های این زمین‌لرزه گزارش نشده است اظهار داشت: هلال‌احمر استان سمنان برای اعزام نیروهای بیشتر به خراسان رضوی آمادگی دارد و در صورت لازم تمهیدات لازم برای تجهیزات و امدادرسانی به این استان انجام می‌شود.

وی افزود: این زلزله در مشهد توسط شهروندان احساس شده و گزارشات حاکی از اختلال در خطوط تلفن و شبکه مخابراتی شهر مشهد است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام دو دستگاه زنده‌یاب و ۵۰ امدادگر به خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..