تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش اشتاین‌مایر از برگزیت و گسترش پوپولیسم در اروپا

به گزارش افکارنیوز،

«فرانک والتر اشتاین‌مایر» رئیس‌جمهور آلمان در سخنانی در پارلمان اروپا واقع در اشتراسبورگ، از تصمیم بریتانیا مبنی بر خروج از اتحادیه اروپا انتقاد کرد و خواستار مقاومت در برابر رشد پوپولیسم شد.

بنابر گزارش خبرگزاری آلمان، اشتاین‌مایر گفت: «این غیر مسئولانه است که بگویم در جهان کشوری اروپایی به تنهایی و بدون اروپا بتواند موضعیت خود را ارتقا دهد و یا اینکه به منافع خود برسد.»

وی افزود: «همچنین اینکه بخواهیم مردم را از خطرهایی مانند تروریسم و تغییر آب‌وهوایی با دیوار و موانعی از این دست، حفظ کنیم.»

وزیر خارجه آلمان همچنین گفت که پوپولیست‌ها جهان را از ترس (از دست رفتن) سرمایه‌های سیاسی به رنگ‌های سیاه و سفید تقسیم می‌کنند.»

با شروع مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، «ترزا می» نخست وزیر این کشور از همه اقشار و از دولت‌های محلی درخواست می‌کند با یکدیگر متحد باشند تا با بهترین نتیجه به استقلال از اتحادیه اروپا دست یابند.

بریتانیا اولین عضو اتحادیه اروپاست که تصمیم به خروج گرفته است و در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات و خروج بریتانیا، روابط این کشور و دیگر کشورهای عضو در زمینه‌های اقتصادی و مهاجرت تغییرات زیادی خواهد داشت.

این مذاکرات با اجرای ماده 50 پیمان لیسبون که برنامه خروج یکی از اعضای عضو اتحادیه اروپاست، آغاز می‌شود که فرآیندی دو ساله خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش اشتاین‌مایر از برگزیت و گسترش پوپولیسم در اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..