تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه‌ای که قرار است روی صحنه تخریب شود

فرهنگ > تئاتر - نمایش «وارونه» داستان خانه‌ای که به علت قرار گرفتن در مسیر اتوبان قرار است تخریب شود، از 23 فروردین در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «وارونه» به نویسندگی همایون حجازی و علی نورانی که پیش از این در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی روی صحنه رفت، از 23 فروردین در تالار سایه اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «خانه پدری خانواده‌ای به علت قرار گرفتن در مسیر اتوبان قرار است تخریب شود اما یکی از اعضای خانواده مخالف خراب شدن این خانه توسط نیروهای شهرداری است.»

اسماعیل گرجى، بی‌تا عزیزاقلی، امین اسفندیار و على نورانى بازیگرانی هستند که در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه‌ای که قرار است روی صحنه تخریب شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..