تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکن سابق استقلال: پرسپولیس قهرمان می شود

به گزارش افکارنیوز،

علی موسوی در خصوص دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل گسترش فولاد در هفته بیست‌وششم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در نیم‌فصل دوم سیر صعودی طی کرده و به شرایط خوبی رسیده اما این فصل هیچ چیزی در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.

وی ادامه داد: استقلال در بازی مثل سیاه‌جامگان به نتیجه تساوی رضایت می‌دهد و در بازی‌های آسیایی نتیجه‌های خوبی می‌گیرد. به نظر من استقلال باید به ثبات برسد و تمرکز داشته باشد تا بتواند مسیر موفقیت را راحت‌تر طی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: استقلال در چند هفته اخیر توانسته نتایج قابل قبولی کسب کند و به انسجام نسبی رسیده است. گسترش فولاد هم تیم قدرتمندی است و با هدایت فراز کمالوند انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل تیم‌های بزرگی مثل استقلال دارد.

موسوی در مورد شانس قهرمانی استقلال خاطرنشان کرد: با این که یک استقلالی متعصب هستم ولی فکر نکنم این اتفاق نادر رخ دهد. پرسپولیس در این فصل خیلی خوب کار کرده و توانسته صدر جدول را با اخلاف امتیاز زیادی تصرف کند و معتقدم این فصل پرسپولیس قهرمان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکن سابق استقلال: پرسپولیس قهرمان می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..