تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«علی‌البدل» بهترین سریال نوروز ۹۶/ کاربران خبرآنلاین نظر دادند

«علی‌البدل» بهترین سریال نوروز ۹۶/ کاربران خبرآنلاین نظر دادند

فرهنگ > تلویزیون - سریال «علی البدل» ساخته سیروس مقدم توانست با نظر کاربران خبرآنلاین، عنوان بهترین سریال نوروز ۹۶ را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نظرسنجی کاربران خبرآنلاین برای انتخاب بهترین سریال نوروزی از بین سه مجموعه «علی البدل» ساخته سیروس مقدم، «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و «دیوار به دیوار» ساخته سامان مقدم برگزار شد.

در این نظرسنجی که 6875 نفر در آن شرکت کردند، سریال «علی البدل» با کسب 63.8 درصد آرا به عنوان محبوب‌ترین سریال نوروز 96 انتخاب شد.

سریال «دیوار به دیوار» هم با کسب 30.4 درصد آرا در جایگاه دوم قرار گرفت و مجموعه «مرز خوشبختی» با 5.8 درصد کم اقبال‌ترین سریال نوروز 96 شد.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««علی‌البدل» بهترین سریال نوروز ۹۶/ کاربران خبرآنلاین نظر دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..