تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم در فروردین ماه سال 96

فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم در فروردین ماه سال 96به گزارش حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضمن فراخوان تمام مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان فروردین ماه 1378 برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم سال‌های مذکور که برگه آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم فروردین ماه سال 1396 دریافت کرده اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

مشمولان ساکن تهران بزرگ

تمام مشمولان کاردانی، دیپلم، زیردیپلم غایب و غیر غایب دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ فروردین ماه سال 1396، باید رأس ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 96/01/19 به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن سایر استان‌های کشور

تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ فروردین ماه سال 1396، باید رأس ساعت 7 صبح شنبه مورخ 96/01/19 به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است؛ عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود.

گفتنی است؛ آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده اند، می‌توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+ 10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم در فروردین ماه سال 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..