تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه مجلس با موضوع «تغییر راهبرد عملیاتی»

کد خبر: ۵۰۷۸۶۵

۲۸  بازدید

یک نماینده مجلس از طرح موضوع تغییر راهبرد عملیاتی مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی خبر داد.

خبرگزاری مهر: یک نماینده مجلس از طرح موضوع تغییر راهبرد عملیاتی مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی خبر داد.

یکی از نمایندگان مجلس در خصوص جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی  گفت: این جلسه در خصوص تغییر راهبرد عملیاتی مجلس برگزار شد.

وی ادامه داد: آقای لاریجانی در این جلسه حدود یک ساعت سخنرانی کرد و ۱۹ محور اصلی را به عنوان محور فعالیت های مجلس در سال ۹۶ اعلام کرد علاوه بر این مقرر شد هر کمیسیون سه محور اصلی را شناسایی کرده و به صحن مجلس اعلام کند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: همچنین مقرر شد در سال ۹۶ چهار چالش اصلی کشور در جلسات علنی و یا غیرعلنی با حضور مسئولان دولتی مطرح شده و برای حل آن چاره اندیشی شود.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصاد و تاج گردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه سخنرانی کردند.

این نماینده مجلس گفت: تاج گردون معتقد بود باید چالش های اساسی کشور در جلسات غیرعلنی به دور از حاشیه سازی های سیاسی بررسی شود.

مصری، اعزازی، نگهبان سلامی، محبی نیا، هاشمی پور، نیک زادی و حاجی دلیگانی دیگر نمایندگانی بودند که در این جلسه به اظهارنظر در خصوص سخنان لاریجانی و مسائل روز پرداختند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه مجلس با موضوع «تغییر راهبرد عملیاتی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..