تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمامی عاملان هجوم به «تکریت» به هلاکت رسیدند

کد خبر: ۵۰۷۸۶۱

۲۹۴  بازدید

یک منبع نظامی عراقی اعلام کرد که نیروهای این کشور تمامی تکفیریهای عامل حمله اخیر به شهر تکریت در استان صلاح الدین را به هلاکت رساندند.

خبرگزاری مهر: یک منبع نظامی عراقی از هلاکت تمامی عاملان حمله اخیر به شهر تکریت در استان صلاح الدین خبر داد.

بر اساس این گزارش، این منبع که نخواست نامش فاش شود در این ارتباط گفت: نیروهای عراقی موفق شدند تک تکِ افرادی را که در حمله به تکریت مشارکت داشتند، به قتل برسانند.

این منبع همچنین اعلام کرد: در جریان درگیری نیروهای عراقی با تروریست های عامل هجوم به تکریت، شماری از نظامیان کشته و زخمی شدند.

این در حالی است که شورای استانداری صلاح الدین در محل وقوع درگیری ها میان نظامیان و تکفیریهای داعش، ممنوعیت آمد و شد اعلام کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمامی عاملان هجوم به «تکریت» به هلاکت رسیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..