تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانیتورهای عجیب سامسونگ در راه بازار سخت افزار

کد خبر: ۵۰۷۸۵۵

۴۳۶  بازدید

مانیتورهای منحنی (Curved) به عنوان یک انقلاب نمایشی در زمینه IT، در چند سال اخیر بازار را به یک تنوع جالب دعوت کرده اند.

مجله سخت افزار: مانیتورهای منحنی (Curved) به عنوان یک انقلاب نمایشی در زمینه IT، در چند سال اخیر بازار را به یک تنوع جالب دعوت کرده اند. در دومین اقدام مانیتورهایی با نسبت 21:9 راهی بازار شدند. اما به تازگی باخبر شده ایم که سامسونگ الکترونیک در فکر یک تحول اساسی در زمینه نمایشگرهای منحنی و با Aspect متفاوت است. سامسونگ در حال کار بر روی چند مانیتور است که برای اولین بار از نسبت هایی بهره می برند که می توانند برای کاربردهای مختلف جالب و حتی اختصاصی باشند.

مانیتورهای عجیب سامسونگ در راه بازار سخت افزار! 


اولین محصول یک مانیتور 49 اینچی است که از نسبت تصویر 9:32 بهره برده و رزولوشن 1080×3840 را ارائه می دهد. این دقت را DFHD یا دو برابر FHD می نامند. شدت انحنای این مانیتور 1800 R بوده و از یک پنل با تکنیک VA استفاده می کند. این مانیتور ویژگی Grand Circle را به همراه دارد. همچنین غول 49 اینچی سامسونگ از طراحی بدون قاب (Frame Less) برخوردار است. این مانیتور می تواند نرخ بروزرسانی 144 هرتز را به همراه تراشه های FreeSync و G-Sync ارائه دهد. این محصول در ماه سپتامبر سال 2017 به تولید انبوه خواهد رسید. دومین محصول نیز یک مانیتور 44 اینچی است که به عبارت دیگر مجموع دو پنل 24.7 اینچی است. این مانیتور نیز از نسبت تصویر 29:9 برخوردار بوده و دقت 1200×3480 پیکسل را نمایش می دهد.

مانیتورهای عجیب سامسونگ در راه بازار سخت افزار!

این مانیتور از پنل های 8 بیتی بهره می برد و در دو نسخه ی 60 و 144 هرتز راهی بازار خواهند شد. این محصول نیز در سپتامبر سال 2017 تولید می گردد. آخرین مانیتور نیز یک محصول 40 اینچی است از دقت FHD برخوردار است و شدت انحنای آن نیز 1800 R است. این مانیتور دارای عمق رنگ 8 بیتی بوده و نسبت کنتراست آن نیز 3000:1 است. این محصول 40 اینچی نیز با پنل VA در ماه اوت سال 2017 لانچ می گردد. این مانیتورها با نسبت تصویر عجیب خود می توانند دنیای کار با نرم افزار و بازی ها را متحول سازند. (تصاویر مطلب تزئینی هستند).



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانیتورهای عجیب سامسونگ در راه بازار سخت افزار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..