تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داماد ترامپ در سفر به عراق و دیدار با نخست وزیر + عکس

حیدر العبادی نخست‌وزیر این کشور امروز، دوشنبه با جارد کوشنر، داماد دونالد ترامپ و ژنرال جوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت‌وگو کرده است.

 داماد ترامپ در سفر به عراق و دیدار با نخست وزیر

دولت عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد حیدر العبادی نخست‌وزیر این کشور  با جارد کوشنر، داماد دونالد ترامپ و ژنرال جوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت‌وگو کرده است.

 داماد ترامپ در سفر به عراق و دیدار با نخست وزیر

مطابق این بیانیه، عبادی در این دیدار درباره عملیات آزادسازی موصل از چنگ گروه تروریستی داعش، آموزش و تسلیح نیروهای امنیتی عراق با کوشنر و دانفورد رایزنی کرده است.

بیانیه دولت عراق پس از کوش و قوس‌های فراوان بر سر صحت خبر سفر داماد ترامپ به عراق صادر شده است. امروز، دوشنبه رسانه‌ها چندین بار اخبار منتشر شده درباره این سفر را تأیید و تکذیب کردند.

ژنرال «دانفورد» در مصاحبه با رسانه‌ها درباره هدف سفر داماد ترامپ گفته بود که وی برای به‌دست‌آوردن تصویری «دست اول» از آن‌چه در عراق می‌گذرد به این کشور سفر می‌کند.

عملیات آزادسازی موصل، مرکز استان نینوا، از 26 مهر 1395 با شرکت ده‌ها هزار تن از نیروهای ارتش و پلیس عراق و با همراهی نیروهای بسیج مردمی و پیش‌مرگه کُرد، آغاز شد.

فارس

اخبار مرتبط:

درباره داماد یهودی دونالد ترامپ بیشتر بدانید! + عکس

داماد ترامپ در آستانه تبدیل شدن به یکی از قدرتمندترین افراد در آمریکا +عکس

داماد و مغز متفکر ترامپ با داس به کاخ سفید رفت! +عکس

داماد ترامپ و روابط دوستانه او با رژیم صهیونیستی!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داماد ترامپ در سفر به عراق و دیدار با نخست وزیر + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..