تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بذرپاش: انتخابات نجات ملت از یک دولت خسته است

نماینده سابق مجلس گفت: در زمان جنگ هم ، تولید اینقدر تعطیل نشده بود مسئولین نظام اسلامی امروز شانی به جز خدمت به مردم ندارند.

 در زمان جنگ هم تولید اینقدر تعطیل نشده بود  

مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ایلام گفت: در زمان جنگ هم ، تولید اینقدر تعطیل نشده بود ؛ اشتعال نیاز امروز جامعه است. وی ادامه داد: مسئولین نظام اسلامی امروز شانی به جز خدمت به مردم ندارند ؛ هرچه خدمت گذارتر ، عزیزتر .

بذرپاش تصریح کرد: ان شاالله انتخابات نجات ملت از یک دولت خسته ، بی حوصله و کم کار خواهد بود . نجات اقتصاد از دست بی تدبیری، اولویت همه باید باشد. وی با بیان اینکه شهید رضایی نژاد نمونه یک استعداد بی نظیر ولی ناشناخته این استان بود افزود:ایلام یکی از مسیرهای رسیدن به سرزمین عشق و دلدادگی ، ( کربلای معلی) برای ایرانی هاست ، که در کنار ارزشهای خود ایلام ، این نیز برای ما ارزش مضاعفی برای این سرزمین ایجاد میکند.ایلام و ایلامی ها بهتر از هر کس دیگر میتوانند امور خود را اداره کنند . این را اگر باور کنیم ، بخش زیادی از مشکلات حل خواهد شد.

منبع: دانشجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بذرپاش: انتخابات نجات ملت از یک دولت خسته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..