تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدافع کلیدی الهلال زیر تیغ جراحی

کد خبر: ۵۰۷۶۹۴

۱۲۷  بازدید

تیم الهلال عربستان، مدافع ملی‌پوش خود را تا ۳ ماه آینده به دلیل عمل جراحی در اختیار نخواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه الریاضیه، یاسر الشهرانی، مدافع جوان تیم الهلال عربستان که در بازی رفت گروه D لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس حضور90 دقیقه‌ای داشت، امروز (چهارشنبه) پای خود را در فرانسه به تیغ جراحان می‌سپارد. این بازیکن در جریان بازی تیم ملی عربستان برابر عراق در مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه مصدوم شده بود.

بنا بر اعلام رسانه عربستانی الشهرانی تا 3 ماه آینده نمی‌تواند در تمرینات تیم الهلال شرکت کند. این تیم هم‌اکنون با 5 امتیاز رتبه دوم جدول رده‌بندی گروه D لیگ قهرمانان آسیا را در اختیار دارد و 4 اردیبهشت ماه سال جاری در بازی هفته دوم دور برگشت این رقابت‌ها در عمان میزبان پرسپولیس خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدافع کلیدی الهلال زیر تیغ جراحی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..