تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واشنگتن خواستار پاسخگویی ایران و روسیه در مورد حادثه ادلب شد

ساعاتی پس از حمله شیمیایی به منطقه «خان شیخون» استان ادلب در شمال غرب سوریه، آمریکا مسئولیت این حمله را متوجه دولت سوریه دانست و پاسخگویی حامیان دمشق را خواستار شد.

تاکنون 58 نفر از مردم خان شیخون در حمله شیمیایی به این استان کشته شده‌اند؛ در حالی که دولت قانونی سوریه فوراً هر گونه دخالت در این حمله را رد کرد، غربی‌ها بدون ارائه مدرک، ارتش سوریه را مقصر اعلام کرده‌اند.

یک مقام وزارت خارجه آمریکا در این خصوص با خبرنگاران مستقر در واشنگتن مصاحبه کرده و گفته: «این حمله، سزاوار سرزنش است. در حال جمع‌آوری اطلاعات هستیم؛ این حمله یک جنایت جنگی بنظر می‌رسد.»

وی در ادامه گفته: «ایران و روسیه، تبعیت رژیم (حاکم بر سوریه) از مفاد آتش را ضمانت کردند و حالا باید بخاطر این حمله، به سوالات بسیاری پاسخ بدهند.»

این مقام آمریکایی باز هم تقصیرها را به گردن تهران و مسکو انداخته و گفته: «موضوع این است که آنها یا نمی‌توانند یا نمی‌خواهند که از رژیم سوریه به دلیل اقداماتش، پاسخ بخواهند.»

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واشنگتن خواستار پاسخگویی ایران و روسیه در مورد حادثه ادلب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..