تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داد و بیداد سیدجلال در رختکن پرسپولیس؟

داد و بیداد سیدجلال در رختکن پرسپولیس؟

ورزش > لیگ برتر - 11 نیوز نوشت؛ بعد از شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت اتفاقاتی در رختکن قرمزها افتاد.

پرسپولیس مقابل صنعت نفت در آبادان سومین شکست خود در این فصل از لیگ برتر را کسب کرد تا رسیدن سرخپوشان به قهرمانی لیگ به تعویق بیفتد. حالا با گذشت چند روز از این شکست از آبادان خبر می رسد که این باخت برای پرسپولیسی ها بدون تبعات نبود و کاپیتان پرسپولیس در رختکن این تیم حسابی از خجالت برخی از بازیکنان در آمد.
ظاهرا حسینی که بسیار عصبانی بود ، در رختکن با صدای بلند خطاب به برخی از بازیکنان اعلام کردکه کم کاری کرده و برای تیم تلاش نمی کنند. کاپیتان سرخپوشان حتی روی صحبت خود را به چند بازیکن مشخص می کند و به آن ها می گوید که برای پرسپولیس دل نمی سوزانند!

فریادهای سید جلال با سکوت برانکو همراه بود تا او هم به نوعی بر حرف های کاپیتان تیمش صحه بگذارد.اکثر افرادی که پشت در رختکن پرسپولیس حضور داشتند این حرف ها را شنیده اند و تائید می کنند.


252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داد و بیداد سیدجلال در رختکن پرسپولیس؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..