تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هت ریک ساعد سهیلی در اکران نوروزی فیلم های سینمایی

ساعد سهیلی بازیگر سینما، رکود جدیدی به نام خود در اکران‌های نوروزی ثبت کرد.

رکورد جدید ساعد سهیلی در اکران های نوروزی

ساعد سهیلى كه این روزها فیلم «گشت ٢»  با بازى او در حال اكران است و با استقبال بسیار خوبى مواجه شده ركورد جالبى از اكران‌هاى نوروز به جا گذاشته است.

نوروز سال ٩٤ فیلم سینمایى «رخ دیوانه» به كارگردانى ابوالحسن داودى با بازى ساعد سهیلى در سینماها اكران و با استقبال و فروش بسیار خوبى مواجه شد.

نوروز 95 فیلم «پنجاه كیلو آلبالو» ساخته مانى حقیقى در سینماها اكران شد كه سهیلى نقش اصلى فیلم را بازى مى‌كرد، این فیلم هم با فروش ١٤ میلیارد تومان پرفروش‌ترین فیلم نوروز سال گذشته شد.

اما این روند امسال هم ادامه داشت تا با فیلم «گشت ٢» ساعد سهیلى به نوعى در اكران‌هاى نوروز طى سه سال متوالى هت تریك كرده باشد. این فیلم هم تا به اینجا و پس از دو هفته با استقبال بسیار خوبى رو به رو شده و به فروش هفت میلیارد تومانى رسیده است.

ساعد سهیلی دو فیلم «مالاریا» و «پل خواب» را هم در نوبت اكران دارد.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هت ریک ساعد سهیلی در اکران نوروزی فیلم های سینمایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..