تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




كمدی «نوك مگسك زیر دشمن» در حوزه هنری به روی صحنه می‌رود

كمدی «نوك مگسك زیر دشمن» در حوزه هنری به روی صحنه می‌رودبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ نمایش كمدی «نوك مگسك زیر دشمن» به كارگردانی مهدی رحیمی‌سده به عنوان اولین نمایش تماشاخانه‌ ماه در سال 96 از 20 فروردین ماه- ساعت 18:30- به روی صحنه می‌رود.
 
قصه‌ این نمایش راجع به دو سرباز از دو كشور در ناكجاآباد است كه با هم مشغول جنگ هستند تا اینكه با ورود خانم پستچی و دلدادگی یكی از سربازها، شكل و شمایل جنگ تغییر می‌كند.
 
در این نمایش مجید آهنگرانی، هخا بازرگانی، الهه پورجمشید، شهرام خانپور، ایلیا شهبازی، علی شریف، داوود معینی‌كیا و سید محسن میرهاشمی به ایفای نقش می‌پردازند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تماس با شماره‌ تلفن 09033411993 یا به صورت آنلاین از سایت www.tik8.com  اقدام به تهیه‌ بلیت كنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «كمدی «نوك مگسك زیر دشمن» در حوزه هنری به روی صحنه می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..