تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«مالاریا» پرویز شهبازی مهمان ژنو شد

دوازدهمین جشنواره فیلم‌های شرقی ژنو که از تاریخ 12 تا 20 فروردین در کشور سوئیس در حال برگزاری است، از فیلم «مالاریا» ساخته پرویز شهبازی برای حضور در بخش مسابقه رسمی این رویداد سینمایی دعوت به عمل آورد.

فیلم «مالاریا» اولین حضور بین‌المللی خود در بخش افق‌های جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز تجربه کرد و پس از آن در چندین جشنواره‌ سینمایی از جمله بوسان، شیکاگو، استکهلم، اسب طلایی تایوان، جشنواره‌ فوروم دز ایماژ فرانسه و جشنواره بلگراد در کشور صربستان حضور داشته است و جایزه بزرگ جشنواره ورشو لهستان و جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره داکا در کشور بنگلادش را نیز کسب کرده است.

داستان فیلم «مالاریا» که در آن ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی، آزاده نامداری، علی استادی و سیامک ادیب بازی می‌کنند، درباره دختر و پسری است که در تهران‌گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند.

پخش جهانی «مالاریا» بر عهده کمپانی دریم لب فیلمز با مدیریت نسرین میرشب است.

پیش از این فیلم «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی نیز در بخش مسابقه منتقدین جشنواره فیلم‌های شرقی ژنو در کشور سوئیس پذیرفته شده بود.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««مالاریا» پرویز شهبازی مهمان ژنو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..