تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاری ستاد مدیریت بحران به شهرداری یا استانداری تعیین تکلیف شود

واگذاری ستاد مدیریت بحران به شهرداری یا استانداری تعیین تکلیف شودمحمد اسماعیل سعیدی، عضو ناظر در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: واگذاری ستاد مدیریت بحران در کلان شهرها، به شهرداری یا استانداری باید هر چه سریعتر در مجلس شورای اسلامی تعیین تکلیف شود.

وی تصریح کرد: هنوز قوانین ما در ارتباط با ستاد مدیریت بحران که مراحل آزمایشی خود را گذرانده و در حال حاضر در خلاء قانونی به سر می برد، روشن نیست.

نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو با بیان اینکه حادثه حد و مرز نمی شناسد، ادامه داد: به طور مثال وقتی سیلی از یک شهر راه بیافتد ممکن است شهرهای اطراف را هم در بر بگیرد، بنابراین اگر ستاد مدیریت بحران در کلان شهر بر عهده شهردار باشد، مسئولیت شهر دیگر برعهده وی نخواهد بود و در این مقطع با بحران مواجه می شویم.

عضو کمیسیون فرهنگی افزود: در مجلس نهم بنده عضو هیات رئیسه کمیسیون ویژه بررسی طرح مدیریت بحران کشور بودم که با برگزاری جلسات با حضور مسئولان جمعیت هلال احمر، شهرداری و... تمامی نقطه نظرات بررسی شد اما متاسفانه عمر مجلس نهم کفاف ورود این طرح به صحن علنی را نداد.

سعیدی گفت: در مجلس دهم در تلاش هستیم تا دوباره این طرح را در نوبت صحن علنی قرار دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاری ستاد مدیریت بحران به شهرداری یا استانداری تعیین تکلیف شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..