تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای زنی که بعد از ۲ سال دفن شدن توسط شوهرش زنده شد!+عکس

زنی که به تصور همسرش دو سال پیش در سانحه رانندگی درمراکش کشته شده بود، زنده شده است. ابرق محمد که تصور می کرد همسرش دوسال پیش در سانحه رانندگی فوت شده، با اطلاع از حضور وی در یک برنامه تلویزیونی مراکش بهت زده شده است. پزشکان مرگ این زن را بر اثر سانحه رانندگی در سال ۲۰۱۴ تائید کرده بودند.

به گفته وی جسد همسرش را کفن پوش و در داخل یک تابوت تحویل گرفته و در سال ۲۰۱۴ در زادگاه اش به خاک سپرد.

دوستان این خانواده تصویر این زن را در برنامه ای با نام «گمشده» دیده اند که دنبال یافتن همسرش است. وی در این برنامه شماره تماس و آدرس خود را به امید پیدا کردن ردی از همسرش اعلام کرده است. دفن کردن زن دیگری توسط این مرد در اذهان عمومی تشویش ایجاد کرده است، اما ابرق محمد گفته نمی دانسته پیکر فردی دیگری را تشییع کرده و همسرش زنده است.

تحقیقات پلیس برای یافتن مشخصات جسد دفن شده ادامه دارد و آنچه مشخص است جسد زن دیگری تحویل شوهر این زن داده شده است. جزئیات اتفاقات بعد از تصادف هنوز مشخص نشده است. احتمال می رود این خانم بعد از این سانحه حافظه خود را از دست داده باشد. رسانه های مراکش با بازتاب گسترده ای در خصوص این اتفاق نادر داده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای زنی که بعد از ۲ سال دفن شدن توسط شوهرش زنده شد!+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..