تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مامور قلابی در آشخانه دستگیر شد

کد خبر: ۵۰۷۴۹۰

۴۰۳  بازدید

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: مامور قلابی در این شهر دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: مامور قلابی در این شهر دستگیر شد.

سرهنگ علی حسین رختیانی روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار اظهار کرد: مأموران راهنمایی و رانندگی این فرماندهی در حین کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح شهر آشخانه به فردی که لباس ناجا با درجه ستوان سومی به تن داشته و فاقد مدارک شناسایی بوده مشکوک و وی را به مقر انتظامی منتقل می‌کنند.


وی افزود: طی بررسی‌ها مشخص شد، نامبرده غیرنظامی و عنوان مامور انتظامی را جعل کرده است.


وی تصریح کرد: متهم در بازجویی اخذشده به اتهام انتسابی خود اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.


فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از شهروندان خواست تا در صورت مواجهه با مأموران ادارات و شرکت‌های دولتی از آنان کارت شناسایی درخواست و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اعلام کنند.


شهرستان 110هزار نفری مانه وسملقان در 45کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مامور قلابی در آشخانه دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..