تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاه قرمزی و دردسری جدید | استفاده نابجا از لباس کردی

کلاه قرمزی و دردسری جدید

کلاه قرمزی

مهندس احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از استفاده نابجا از لباس کردی در یکی از برنامه های صدا و سیما گفت: استفاده از یکی از نمادهای بارز کردها برای شخصیتی عروسکی در مجموعه کلاه قرمزی که در اول فروردین از شبکه دو سیما پخش شد کاری بسیار ناشایست و بی احترامی به نمادهای فرهنگی اقوام کرد تلقی می گردد.

به گزارش افکارنیوز،  مهندس احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از استفاده نابجا از لباس کردی در یکی از برنامه های صدا و سیما گفت: استفاده از یکی از نمادهای بارز کردها برای شخصیتی عروسکی در مجموعه کلاه قرمزی که در اول فروردین از شبکه دو سیما پخش شد کاری بسیار ناشایست و بی احترامی به نمادهای فرهنگی اقوام کرد تلقی می گردد.

 کلاه قرمزی

وی با تاکید بر لزوم حفظ احترام به فرهنگ و نماد های فرهنگی تمامی اقوام در رسانه ملی اظهار داشت: صدا وسیما به عنوان رسانه ملی باید در جهت تحکیم وحدت گام بردارد و شایسته نیست که از نماد های فرهنگی اقوام مختلف به شکلی نامناسب استفاده کند.

صفری افزود: البته که لازم است در سیمای جمهوری اسلامی ایران در جهت گسترش، ترویج و تبلیغ فرهنگ بومی از نماد های فرهنگی اقوام مختلف استفاده شود و اتفاقا این کاری پسندیده است اما این اقدام باید در جایی مناسب استفاده شود که موجب احترام و تقویت و تحکیم فرهنگ ها و اقوام ایرانی گردد.
 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان از ریاست صدا و سیما خواست با جدیت پیگیر موضوع باشد و  اقدامات لازم را درجهت توبیخ خاطیان وعدم تکرار چنین اتفاقاتی بعمل آورد.

دمادم

اخبار مرتبط:

کلاه قرمزی | تاکید دوباره تهیه کننده «کلاه قرمزی»: ساخت سریال همچنان متوقف است

ایرج طهماسب بر ساخته نشدن کلاه قرمزی برای نوروز تاکید کرد!

عیدانه کلاه‌ قرمزی برای طرفدارانش

برنده سیمرغ فیلم فجر در کلاه قرمزی 94

مهناز افشار در جمع دوستان کلاه قرمزی + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاه قرمزی و دردسری جدید | استفاده نابجا از لباس کردی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..