تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کافه ای برای طرفداران سوپرماریو

کد خبر: ۵۰۷۳۸۶

۱۱۷۵  بازدید

یک خبر خوب برای دوستداران سوپرماریو! یک کافه جدید به تازگی در واشنگتن دی سی افتتاح شده که شگفت انگیز است. این کافه شکوفه های گیلاس نام دارد.

برترین ها: یک خبر خوب برای دوستداران سوپرماریو! یک کافه جدید به تازگی در واشنگتن دی سی افتتاح شده که شگفت انگیز است. این کافه شکوفه های گیلاس نام دارد. درک براون از شرکت سازنده این کافه می گوید: «ژاپن همیشه منبع الهام برای من بوده و به عنوان یک بومی واشنگتن، فصل شکوفه های گیلاس چیزیست که ما هر سال منتظر آن هستیم. این کافه بسیاری از چیزهای مورد علاقه من را زیر یک سقف جمع می کند، از جمله خاطرات سوپرماریو.» همان طور که در تصاویر زیر می بینید هنگامی که داخل این کافه قدم می زنید احساس دلتنگی برای خاطراتتان شما را فرامی گیرد.

کافه ای برای طرفداران سوپرماریو  کافه ای برای طرفداران سوپرماریو  کافه ای برای طرفداران سوپرماریو  کافه ای برای طرفداران سوپرماریو  کافه ای برای طرفداران سوپرماریو  کافه ای برای طرفداران سوپرماریو  کافه ای برای طرفداران سوپرماریو 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کافه ای برای طرفداران سوپرماریو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..