تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قوطی های چینی له شده به سبک باستانی سلسله مینگ

کد خبر: ۵۰۷۳۶۹

۱۲۳۷  بازدید

این هنرمند نقاش، عکاس و مجسمه ساز از چینی برای ایجاد مجسمه هایی شبیه به قوطی های نوشابه مچاله و دور انداخته شده استفاده می کند.

برترین ها: نوشیدن چای نام یک پروژه غیرمعمول و چشمگیر از هنرمند چینی «لی ژو» است. این هنرمند نقاش، عکاس و مجسمه ساز از چینی برای ایجاد مجسمه هایی شبیه به قوطی های نوشابه مچاله و دور انداخته شده استفاده می کند و همان طور که می بینید نتیجه هم جذاب و هم شگفت انگیز است.

چینی سفید که با طرح های آبی تزئین شده به وضوح از سبک معمول سلسله مینگ (1644-1368) الهام گرفته است و استفاده از سرامیک های سنتی برای ساخت قطعات معاصر هنری تلفیقی جالب بین کهنه و نو ایجاد می کند. این آثار به طور کامل با دست ساخته شده اند و نمونه هایی از آن را در این مطلب مشاهده می کنید.

قوطی های چینی له شده به سبک باستانی سلسله مینگ  قوطی های چینی له شده به سبک باستانی سلسله مینگ  قوطی های چینی له شده به سبک باستانی سلسله مینگ  قوطی های چینی له شده به سبک باستانی سلسله مینگ  قوطی های چینی له شده به سبک باستانی سلسله مینگ  قوطی های چینی له شده به سبک باستانی سلسله مینگ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قوطی های چینی له شده به سبک باستانی سلسله مینگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..