تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفتگوی تلفنی پوتین و ملک سلمان درباره مبارزه با تروریسم

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از روسیاالیوم، کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در جریان گفتگوی تلفنی بر اهمیت تقویت تلاش های بین المللی برای مبارزه با تروریسم تاکید کرده اند.

کرملین در بیانیه خود آورده است: سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان حمله تروریستی وحشیانه به شهر سن پترزبورگ را محکوم و مراتب تسلیت عمیق خود را به ملت و رئیس جمهور روسیه ابراز داشته است.

در این بیانیه آمده است: طرفین بر ایجاد همکاری میان روسیه و عربستان در زمینه های سیاسی، تجاری و اقتصادی تاکید کردند. در این گفتگو ارتباطات آینده در همه سطوح هم بررسی شد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از ملک سلمان برای سفر به روسیه دعوت به عمل آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفتگوی تلفنی پوتین و ملک سلمان درباره مبارزه با تروریسم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..