تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 62 درصدی حمله به مسلمانان در اتریش/ بانوان مسلمان، هدف اول حملات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گزارش‌های منتشر شده از افزایش حمله به مسلمانان مقیم اتریش در سال 2016 حکایت دارند.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» حمله به مسلمانان در اتریش در قیاس با سال قبل 62 درصد افزایش داشته است.

گزارش موسسه «مرکز مستندات و مشاوره به مسلمانان» اعلام کرده که در سال 2015، 156 حمله به مسلمانان اتریش صورت گرفت اما در سال 2016 این رقم به 253 افزایش یافت.

بر این اساس، زنان مسلمان بیشتر آماج این حملات قرار گرفتند و نقطه جالب توجه نیز این است که بیش از نیمی از این حملات در مراکز حمل و نقل عمومی یا دیگر مکان‌های عمومی صورت گرفت.

در این گزارش آمده است که 31 درصد این حملات نوشتاری یا لفظی، 30 درصد سخنان نفرت انگیز، 12 درصد حمله به موسسات مسلمانان و 5 درصد نیز تعرض فیزیکی علیه مسلمانان صورت گرفت.

اتریش با جمعیت حدود 9 میلیون نفر ماوای 600 هزار مسلمان عمدتا با اصالت ترکیه‌ای است.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/2UQU8V اخبار مرتبط 150 یورو جریمه استفاده از روبنده در اتریش96/01/09 - 10:01افزایش مبلغ مشوق، راهکار تازه اتریش برای ترغیب پناهجویان به ترک این کشور96/01/04 - 11:23



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 62 درصدی حمله به مسلمانان در اتریش/ بانوان مسلمان، هدف اول حملات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..