تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقد و بررسی مستند «خونه» به یاد علی معلم

فرهنگ > سینما - در ادامه جلسات نقد و بررسی فیلم‌های گروه هنر و تجربه، نقد و بررسی مستند «خونه» به کارگردانی خدایار قاقانی به یاد علی معلم در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم مستند «خونه» روز یکشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان به نمایش درمی‌آید و سپس با حضور رضا درستکار نویسنده و منتقد سینمایی نشست نقد و بررسی آن برگزار و با توجه به آخرین حضور زنده‌یاد علی معلم در فیلم مستند «خونه»، این نشست با یاد او برپا می‌شود.

در خلاصه روایت مستند «خونه» آمده است، عمارت قدیمی میرزا حسن مستوفی الممالک (از سیاستمداران خوشنام دوره قاجار) بعد از عمر ۱۲۵ ساله‌اش در حوالی گلوبندک تهران، روایت‌های ناگفته‌ای را از وقایع رخ‌داده در خود دارد. «خونه» برای این روایت از خواب بیدار می‌شود و به خواب می‌رود.

آیدین آغداشلو، محمدرضا اصلان، اشکان امینیان، سیدعبدالله انوار، زنده یاد فریدون حافظی، نصرالله حدادی، ویگن داودی، زنده یاد محمدعلی سپانلو، همایون شهنواز، محمدرضا مدنی، زنده یاد شهین مستوفی الممالک، زنده‌یاد علی معلم، لیلا معیری، ناصر ملک مطیعی، سیدعلیرضا میرعلینقی، زنده یاد احسان نراقی، جهانگیر هدایت، لوریک ترهوانسیان و امیرهمایون ابراهیمیان (پسر بچه) چهره‌هایی هستند که در این مستند حضور دارند.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقد و بررسی مستند «خونه» به یاد علی معلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..