تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار نخستین عکس رسمی همسر ترامپ جنجال به پا کرد! + عکس

یک پایگاه اینترنتی آمریکایی به جنجال های ایجاد شده بر سر انتشار نخستین عکسِ ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عنوان بانوی اول این کشور پرداخت.

 ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ

یک پایگاه اینترنتی آمریکایی به جنجال های ایجاد شده بر سر انتشار نخستین عکسِ ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عنوان بانوی اول این کشور پرداخت.

'اینکوایرر' روز سه شنبه نوشت: کاخ سفید روز دوشنبه اولین عکس رسمی ملانیا ترامپ را به عنوان بانوی اول آمریکا منتشر کرد که باعث ایجاد اختلاف نظر در افکار عمومی این کشور شد.
در این عکسِ مدل پیشین (ملانیا) در دست چپ او یک انگشتر الماس بسیار بزرگ و در دست راستش انگشتر درخشان دیگری دیده می شود که به نظر منتقدان تلاش وی در خودنمایی و نمایش ثروت خود است.

 ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ

به نوشته پایگاه اینترنتی مذکور، بسیاری در آمریکا این عکس را مصنوعی و شبیه به عکس هایی که در دهه 90 قرنِ گذشته در مدارس از دانش آموزان می گرفتند، دانستند.

منتقدان بسیاری هم به محتوای پیام ملانیا ترامپ که همزمان با عکس منتشر شده اشاره کردند که در آن گفته شده عکس در محل اقامت جدید ترامپ در کاخ سفید گرفته شده و به هزینه های زیادی که بر مردم آمریکا به خاطر اقامت وی در نیویورک تحمیل اشاره کردند.
ملانیا ترامپ بر خلاف همسران رئیسان جمهوری پیشین آمریکا به دور از دونالد ترامپ در برج مجللی در نیویورک زندگی می کند و چندان در دید عموم ظاهر نمی شود.

ایرنا

اخبار مرتبط:

جنجال عکسهای برهنه ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور!!+تصاویر

مراسم تحلیف دونالد ترامپ | ملانیا ترامپ، بانوی‌اول جدید امریکا در مراسم تحلیف+ تصاویر

ملانیا ترامپ را آزاد کنید! | بانوی اول آمریکا و رفتارهای عجیبش!+تصاویر

ملانیا ترامپ و واقعیت‎هایی که درباره زندگی او نمی‎دانید! +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار نخستین عکس رسمی همسر ترامپ جنجال به پا کرد! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..