تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بشار اسد شماره تلفن همراهش را به ترامپ داد

ساعت24-منابع رسانه‌ای اعلام کردند رئیس جمهوری سوریه شماره تلفن همراه ویژه خود را به همتای آمریکایی‌اش داده است تا او اگر بخواهد ارتباط برقرار کند، بتواند سریعا به اسد دسترسی داشته باشد. با وجود این، ترامپ تاکنون تماسی با اسد نگرفته است.

به گزارش  وب‌سایت شبکه العربیه، در گزارشی که منابع رسانه‌ای وابسته به حزب‌الله لبنان منتشر کرده‌اند آمده است بشار اسد در دیدار اخیرش با یکی از اعضای کنگره آمریکا، شماره تلفن همراه ویژه خود را به او داد تا دونالد ترامپ اگر می خواهد تماس بگیرد، بتواند دسترسی سریع به اسد داشته باشد. این عضو کنگره تولسی گابارد است که اواخر سال گذشته میلادی با بشار اسد دیدار کرده بود.

در این گزارش آمده است تولسی گابارد از موضوع استقبال بشار اسد از برقراری تماس با دونالد ترامپ آن هم بدون مشورت با هم‌پیمانان روس و ایرانی‌اش شگفت‌زده شد.

در گزارش منابع لبنانی که با محوریت «تصمیم ترامپ برای تماس تلفنی با بشار اسد» منتشر شده، بر دیدار یک عضو کنگره آمریکا با رئیس‌جمهوری سوریه تاکید شده است.

نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد روز یکشنبه مدعی شد روسیه باوجود اینکه می‌داند سوریه جنایتکار جنگی است، از نظام بشار اسد حمایت می‌کند.

باوجود اینکه بیش از یک ماه از زمان ارسال شماره تلفن همراه بشار اسد به ترامپ می‌گذرد ولی تاکنون رئیس‌جمهوری آمریکا تماس تلفنی با همتای سوری خود نگرفته است. به‌تازگی ترامپ در اظهاراتی گفته که دولت آمریکا خواستار هماهنگی با سوریه در راستای جنگ با داعش است.

انا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بشار اسد شماره تلفن همراهش را به ترامپ داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..