تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث 50 بازار جدید برای عرضه میوه

به گزارش افکارنیوز، عبدالحسین رحیمی مدیرعامل سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران در سیصد و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اظهارات مطرح شده در خصوص میادین میوه و تره بار اظهار داشت: سال گذشته تعهد داشتیم ۱۴ بازار احداث کنیم اما به دلیل تقاضای مردم  ۲۸ بازار احداث کردیم. وی با بیان اینکه برنامه شهرداری تهران برای احداث بازارهای میوه و تره بار به اتمام رسیده است، گفت: قصد داریم تا برنامه ششم را زودتر شروع کنیم و با کمک مناطق و تأمین زمین از سوی آن‌ها امسال ۵۰ بازار جدید احداث کنیم. مدیرعامل سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به موضوع تنظیم بازار میوه افزود: در حالی که با کمبود پرتقال و سیب در بازار مواجه بودیم اما تنظیم بازار میوه در ایام عید امسال بی سابقه بود. رحیمی افزود: پرتقالی که از کشور ترکیه وارد شد، خشک و بی کیفیت بود اما شهرداری تهران بالای 4 هزار تن میوه برای از قبیل سیب و پرتقال وارد کرد و این کار به تنظیم بازار کمک قابل توجهی کرد. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث 50 بازار جدید برای عرضه میوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..