تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدی طارمی خواننده «لیان» شد!

کد خبر: ۵۰۷۳۳۱

۷  بازدید

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مراسمی که در شهر بوشهر برگزار شد، به عنوان خواننده گروه «لیان» روی صحنه حاضر شد.

وب سایت موسیقی ما: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مراسمی که در شهر بوشهر برگزار شد، به عنوان خواننده گروه «لیان» روی صحنه حاضر شد.

مهدی طارمی خواننده «لیان» شد!

 مهدی طارمی گلزن بوشهری تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس شب گذشته در مراسمی که گروه لیان به سرپرستی «محسن شریفیان» در آن حضور داشتو به اجرای برنامه پرداخت، به دعوت محسن شریفیان روی صحنه حاضر شد و به عنوان خواننده گروه «لیان» یکی از آثار معروف موسیقی بوشهر و جنوب را خواند.

محسن شریفیان درباره حضور این بازیکن محبوب در این اجرا معتقد است: «مهدى عزيز فوتباليستى هست كه تاريخ ورزش ايران او را فراموش نمى كند. او مثل تمام شخصيت هاى بزرگ دنيا ديشب آمده بود تا در كنار مردم شهرش بخواند و بگويد: من از همين ديارم! او براى ما نخواند، بلكه عاشقى كرد! تا كنارمان باشد. درست مثل آواز مادرى كه براى فرزندش مى خواند و قرار نيست او خواننده باشد!»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدی طارمی خواننده «لیان» شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..