تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش 50 درصدی روزهای ناسالم تهران

کد خبر: ۵۰۷۳۳۲

۱۰  بازدید

سعید متصدی، از افزایش حدود ۶ برابری روزهای پاک و کاهش حدود ۵۰ درصدی روزهای ناسالم در پایتخت طی سال‌های ۹۲ تا ۹۵ خبر داد.

خبرگزاری مهر: معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست روز سه شنبه اعلام کرد: برابر اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای تهران در حالی که تعداد روزهای پاک در سال ۹۲ تنها ۳ روز بوده است این میزان در سال گذشته به ۱۷ روز افزایش یافته است.


سعید متصدی افزود: در این مدت تعداد روزهای سالم از ۲۰۲ به ۲۶۰ روز افزایش یافته است.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به کاهش حدود ۵۰ درصدی روزهای ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس طی سال‌های ۹۲ تا ۹۵ گفت: در حالی که تعداد روزهای ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس در سال ۹۲، ۱۶۰ روز بوده است این رقم در سال گذشته به ۸۹ روز کاهش داشته است.

به گفته وی در سال گذشته همانند سال ۹۲ هیچ روزی را در پایتخت شرایط بسیار ناسالم نداشتیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش 50 درصدی روزهای ناسالم تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..