تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخراج رامین؛ آماده باش به علیپور

با اخراج رسمی رامین رضاییان اکنون علی علیپور به عنوان جانشین اصلی او در ترکیب سرخ پوشان مطرح خواهد شد.

رامین رضاییان رسما از تیم پرسپولیس کنار گذاشته شد؟؟

بالاخره کادرفنی و مدیریتی سرخپوشان تصمیم نهایی خود را گرفت و رامین رضاییان رسما از تیم پرسپولیس کنار گذاشته شد. با این اتفاق اکنون لیست پرسپولیس کوچکتر از سابق شد و بازیکنانی مانند علیپور و نریمان جهان باید خود را بیش از پیش برای دیدارهای پیش رو آماده کنند.

علی علیپور که در فصل گذشته یکی از مهره های تاثیرگذار برانکو بود، در این فصل رقابت ها تنها توانسته یک گل وارد دروازه حریفان کند و البته عملکرد قابل قبولی نیز در بازی هایی که در میدان بوده از خود به نمایش نگذاشته است. با اخراج رضاییان این بازیکن به عنوان جانشین وی در ترکیب پرسپولیس مطرح خواهد شد و باید تلاش دو چندانی از خود در دیدار های آتی به نمایش بگذارد. با توجه به آنکه رامین رضاییان هنوز طرفداران بسیاری دارد عملکرد ضعیف از سوی او می تواند فشار زیادی را از سوی سکوها به او وارد کند .

منبع: ورزش سه 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخراج رامین؛ آماده باش به علیپور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..