تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (45)

ثبت دو رکورد اسکیت بورد در نمایش تلویزیونی

جگر ایتون بازیکن 16 ساله دو رکورد جهانی گینس را در یک نمایش تلویزیونی به نام خود ثبت کرد. او با کمک اسکیت باز حرفه ای «کریس کول» تیمی دو نفره تشکیل دادند و رکورد طولانی ترین حرکت با اسکیت بورد روی یک نرده را به دست آوردند، مهارتی که به نیرو و تعادل زیادی نیاز دارد. همچنین رکورد فیکی کیک فیلیپ را نیز به دست آورد، حرکتی که اسکیت سوار باید اسکیت را 360 درجه با پای جلوی خود بچرخاند. کریس اول رفت، او باید بیش از 14 فیکی کیک فلیپ را برای شکستن رکورد قبلی اجرا می کرد. او در اولین تلاش خود توانست 24 حرکت اجرا کند. رکورد قبلی حرکت بااسکیت روی نرده نیز 30.6 متر بود و جگر توانست آن را به 62.1792 متر برساند، یعنی دو برابر رکورد قبلی. پس از گرفتن گواهی گینس، جگر و برادرانش مجموعه ای از عنوان های سرگرم کننده را نیز اجرا کردند شامل:


بیشترین بندکفشی که در یک دقیقه گره خورده
بیشترین جورابی که در یک دقیقه پوشیده شده
بیشترین تخم مرغی که در یک دقیقه با انگشتان پا خرد شده
بیشترین استیکی نت روی بدن در 30 ثانیه
بیشترین استیکی نت روی صورت در 30 ثانیه
بیشترین تیشرتی که در یک دقیقه پوشیده شده
بیشترین بادکنکی که با نشستن روی آن در 30 ثانیه ترکانده شده
بلندترین ارتفاع دوناتی که روی هم چیده شده

اگرچه هیچ یک از آن ها موفقیت آمیز نبود. در سال 2012 جگر عنوان جوانترین ورزشکار ایکس گیم جهان را در سن 11 سال 129 روزگی کسب کرد.

هرسال کنفرانس سالانه SXSW فیلم، هنرهای تعاملی و جشنواره موسیقی در آستین، تگزاس برگزار می شود. در اولین روز این رویداد، بن لونتال، بنیانگذار اپلیکیشن رزرو رستوران «Resy» رکورد بلندترین توده تورتیلا که روی هم چیده شده را به دست آورد. بن رکوردی که سال 2010 توسط ریچارد گادفری با 58 سانتیمتر به دست آورده بود را شکست. روز بعد، کارمند «Freebirds World Burrito» لندن نیکولز، رکورد بیشترین بوریتو ساخته شده در سه دقیقه را به دست آورد. لندن باید حداقل 9 بوریتو را می ساخت و موفق شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (45)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..