تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترشی قارچ را با این دستور درست کنید!

کد خبر: ۵۰۶۶۷۸

۲۹۷  بازدید

ترشی یکی از خوشمزه ترین چاشنی هایی است که با انواع غذاها سر سفره ما ایرانیان است. این بار با قارچ یک ترشی خوش طعم و عالی درست کنید.

وب سایت ایران ویج: ترشی یکی از خوشمزه ترین چاشنی هایی است که با انواع غذاها سر سفره ما ایرانیان است. این بار با قارچ یک ترشی خوش طعم و عالی درست کنید.

مواد لازم:

قارچ تازه : یک کیلو گرم نمک و فلفل : به مقدار لازم شکر : یک قاشق مربا خوری سیر خرد شده : ۳ حبه برگ بو : ۲تا ۳ عدد شوید تازه خرد شده : ۲ قاشق غذا خوری آب : ۱۸ پیمانه روغن گیاهی : نصف پیمانه سرکه سفید : نصف پیمانه به اضافه ۳ قاشق غذا خوری ترشی قارچ را با این دستور درست کنید!

طرز تهیه:

1-در ظرفی متوسط سرکه، نمک، شکر، سیر، برگ بو، فلفل سیاه و شوید را مخلوط کنید و بگذارید به مدت ۱۰ دقیقه بماند.


2-دو پیمانه آب به آن اضافه کنید و به جوش بیاورید.


3-سپس حرارت را کم کنید و بگذارید به مدت ۵ دقیقه آرام بجوشد. روغن را اضافه و زیر آن را خاموش کنید و کنار بگذارید.


4- ۱۶ پیمانه باقی مانده آب را بجوشانید.


5-با ۳ قاشق غذا خوری سرکه قارچ ها را بشویید و در صورت بزرگ بودن ریز کنید و به آب جوش اضافه کنید و بگذارید ۳ دقیقه بجوشد و از صافی رد کنید.


6-قارچ را در مواد سرکه بریزید و بگذارید ۳ دقیقه در آن بجوشد.


7-بگذارید مواد سرد شود سپس در یخچال قرار دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترشی قارچ را با این دستور درست کنید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..