تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه گیر افتادن سارقان در بالای پشت بام + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است لحظه گرفتار شدن سارقان بدشانس در محاصره مردم  محلی  در شهر " برادفورد" انگلیس را نشان می دهد. این مردان به مدت 2 ساعت در بالای پشت بام توسط مردم  خشمگین محاصره  شده بودند که سرانجام توسط پلیس نجات یافته و بازداشت شدند.لحظه گیر افتادن سارقان بدشانس در بالای پشت بام + تصاویر

" شاردی رهمن " 44 ساله و ساکن این منطقه که توانست از این حادثه تصاویری تهیه کند در این خصوص گفت : " همه کسانی که در آنجا حضور داشتند بسیار خشمگین بودند و قصد داشتند تا به این دو سارق حمله کنند. به تازگی سرقت های متعددی در این منطقه رخ داده است و از نظر ساکنان محلی این دو نفر متهم اصلی بودند. اوضاع  طوری بود که پلیس باید از آنها مراقبت می کرد. همه مردم با فریاد های یک زن به خیابان آمدند و این دو سارق را در بالای پشت بام گیر انداختند."

سخنگوی پلیس " یورک شر غربی " در این خصوص گفت : " سه مرد که دو تن از آنها 17 ساله و یکی دیگر 20 ساله بودند به اتهام سرقت توسط پلیس بازداشت شدند. نیروهای پلیس با صعود به پشت بام این سه تن را بدون هیچ مقاومتی دستگیر کردند و قائله پایان یافت ."

لحظه گیر افتادن سارقان بدشانس در بالای پشت بام + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه گیر افتادن سارقان در بالای پشت بام + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..