تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان فیلمبرداری «کار کثیف» در ترکیه/ معصومی از روند تولید گفت

پایان فیلمبرداری «کار کثیف» در ترکیه/ معصومی از روند تولید گفت

فرهنگ > سینما - مهر نوشت: فیلمبرداری فیلم سینمایی «کار کثیف» به کارگردانی خسرو معصومی در ترکیه به پایان رسید.

خسرو معصومی کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «کار کثیف» گفت: «اواخر اسفند سال گذشته فیلمبرداری در ترکیه به پایان رسید اما هنوز تدوین و دیگر کارهای پس از تولید را آغاز نکرده ایم.»

او افزود: «در قسمت های مربوط به ترکیه ما از دو سه بازیگر ترک استفاده کردیم اما این افراد از بازیگران شاخص سینمای ترکیه نبودند بلکه از بازیگرانی بودند که تاکنون در چند فیلم ترکیه ای حضور داشته‌اند.»

معصومی در پایان عنوان کرد: «کارهای آماده سازی نهایی این فیلم حدود شش، هفت ماه زمان می‌برد به همین دلیل فکر نمی‌کنم به این زودی آماده نمایش شود.

«کار کثیف» درباره کار و مهاجرت است. لووان هفتوان، پدرام شریفی، شاهرخ فروتنیان و ... در این اثر به ایقای نقش پرداخته اند.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان فیلمبرداری «کار کثیف» در ترکیه/ معصومی از روند تولید گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..