تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین آمار میهمانان خارجی جشنواره جهانی فجر اعلام شد

آخرین آمار میهمانان خارجی جشنواره جهانی فجر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا شجاع نوری سخنگوی جشنواره جهانی با اعلام این خبر افزود: میهمانان جشنواره از ٣١ كشور آسيايي، ٢٣ كشور اروپايي، ٦ كشور آفريقايي، ٥ كشور از قاره آمريكا و استراليا خواهند بود که در این میان از ٢٤ كشور اسلامي نیز میهمان داریم.

وی اضافه کرد: ميهمانان جشنواره چند گروه هستند؛ كارگردانان، فيملنامه نويسان، بازيگران، جلوه‌هاي ویژه تصويري، تهيه كنندگان، مديران فستيوال‌ها و خريداران و فروشندگان فيلم از جمله میهمانان جشنواره خواهند بود.بخشی از میهمانان نیز استعداد‌هاي فيلمسازي زیر ٢٧ سال سن هستند كه نيمي از آنها از ايران( ۵۵ نفر از همه استانهاي كشور) و ۵۵ نفر نیز از كشورهاي مسلمان منطقه و آسيا و ساير كشورها هستند که در بخش دارالفنون شرکت می کنند.

شجاع نوری در پایان درباره آخرین وضعیت باشگاه جشنواره جهانی نیز گفت: تاكنون بیش از ١٥ هزار نفر در باشگاه جشنواره ثبت نام كرده‌اند. اين آمار رو به افزايش است و پيش بيني شده اعضای باشگاه از تسهيلات رزرو و تخفيف در خريد بليط و همچنين امكان بهره برداري از گزيده هاي جشنواره بصورت ويژه برخوردار شوند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره film@fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، اول تا هشتم اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۸ تا ۲۱ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

5858




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین آمار میهمانان خارجی جشنواره جهانی فجر اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..