تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تردد قانونی خودروهای پلاک ایران در عراق

بر اساس توافق میان ایران و عراق، خودروهای با پلاک ایران می‌توانند در شهرهای زیارتی عراق تردد کنند.

این روزها در شهرهای مذهبی عراق از جمله کربلا و نجف خودروهایی با پلاک ایران به چشم می‌خورند که باعث تعجب عراقی‌ها و ایرانی‌های حاضر در عراق شده است. این در حالی است که خودروهای با پلاک ایران از طرف پلیس عراق متوقف نشده و با آن‌ها برخورد نمی‌شود.

خودروهای پلاک ایران حاضر در عراق به نظر دارای مجوزهای رسمی از سوی دولت عراق هستند و کسی نمی‌تواند مانع حضور آن‌ها در خاک عراق شود. قضیه از چه قرار است؟

پلاک ایران در عراق

بر اساس توافق صورت گرفته میان مقام‌های رسمی دو کشور ایران و عراق، خودروهای دارای پلاک ایران با دریافت مجوزهای لازم، می‌توانند به‌صورت قانونی و بدون محدودیت خاصی در شهرهای زیارتی عراق تردد کنند.

در صورتی که خودروهای با پلاک ایران در خاک عراق مرتکب تخلف شوند، مطابق با قوانین راهنمایی و رانندگی این کشور، اعمال قانون یا جریمه می‌شوند. خودروهای پلاک ایران که از این طریق وارد خاک عراق می‌شوند از سوی شرکت‌های عراقی بیمه می‌شوند.

به نظر می‌رسد با گذشت زمان، تعداد خودروهای با پلاک ایران در خاک عراق افزایش بیابد و در مناسبت‌های مذهبی به اوج خود برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تردد قانونی خودروهای پلاک ایران در عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..