تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدیه آستان قدس رضوی به زوج های جوان

به گزارش افکارنیوز، کلیه زوج‌های جوان در هر نقطه‌ای از کشور که تاریخ عقد دائمی شان در سال  ۱۳۹۵ است، از تاریخ مندرج در عقدنامه تا مدت یکسال، می‌توانند از هدیه امام رضا به جوانان عزیز که تشکیل خانواده دادند، استفاده کنند.   برای مثال کسانی که تا ۲۹ اسفند ۹۵ عقد نمایند تا پایان سال ۹۶ می‌توانند جهت دریافت فیش غذای متبرک مراجعه فرمایند. 
 
زوج‌های جوان که شامل شرایط بالا می‌باشند ظرف مدت یک سال از تاریخ مندرج در عقدنامه با به همراه داشتن شناسنامه، کارت ملی، عقدنامه به اتاق ۱۰۶، بخش خدمات زائر در صحن کوثر مراجعه نمایند. 

زمان مراجعه در روزهای تعطیل رسمی از ساعت ۸ الی ۱۳ و در سایر روز‌ها ۸ الی ۱۸ می‌باشد. 
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدیه آستان قدس رضوی به زوج های جوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..