تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود قطارهای دیزلی به پایتخت، هوا را آلوده می‌کند/ مردم در مورد آلودگی قطارهای دیزلی قضاوت کنند

ورود قطارهای دیزلی به پایتخت، هوا را آلوده می کند/مردم در مورد آلودگی قطارهای دیزلی قضاوت کنندناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص افزایش آلودگی هوا به دلیل تردد قطارهای راه آهن در مناطق جنوبی شهر تهران، اظهار داشت: بدون شک در خصوص آلودگی هوا مردمی که در این مناطق زندگی می کنند باید قضاوت کنند.

وی افزود: روزانه چند صد دستگاه قطارهای دیزلی از غرب به جنوب تهران وراد می شوند و در حومه میدان راه آهن توقف می کنند که علاوه بر آلودگی صوتی، ذرات معلق هم وارد هوا می‌کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران گفت: ذرات معلقی که توسط این قطارهای دیزلی تولید می‌شوند می‌تواند آلودگی هوای جنوب شهر تهران را افزایش دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود قطارهای دیزلی به پایتخت، هوا را آلوده می‌کند/ مردم در مورد آلودگی قطارهای دیزلی قضاوت کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..