تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این باتری با حرارت بدن کار می کند +عکس

به گفته محققانی که مبدا این طرح بودند در آینده ای نچندان دور شاهد  آن هستیم که از حرارت بدن به عنوان یک ژنراتور استفاده می شود  که توسط آن می توانیم وسایل الکترونیکی مانند مانیتور های تناسب اندام و ساعت های هوشمند را شارژ کنیم.

 نحوه کار این باتری به این صورت است که با روی هم قرار گرفتن صفحات فلزی بر صفحه ژله ای پلاستیکی جریان الکتریسته توسط صفحات فلزی هدایت می شود.

در این فناوری دو جفت مختلف از صفحات فلزی مبتنی بر آهن بر روی یک ژل پلاستیک مانند که جریان الکتریسته را هدایت می‌کند، قرار می‌گیرند در این هنگام صفحات پلاستیکی که مانند چسبی روی پوست می چسبند اقدام به تولید سلول الکتریکی   می کنند.

در ادامه سلول های الکتریکی طبق یک الگویی به شکل شطرنج به یکدیگر متصل می شوندو  با توجه به حرارات بالای بدن از خود ولتاژ تولید میکنند.

منبع: دیلی میل

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این باتری با حرارت بدن کار می کند +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..